DSpace Repository

GIMKIT: ВИКТОРИНАЛЫҚ ОЙЫН НЕГІЗІНДЕ МАТЕМАТИКАНЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯЛАУ

Show simple item record

dc.contributor.author Аманбай, Ə.А.
dc.contributor.author Зəуірбеков, Н.С.
dc.date.accessioned 2023-06-02T15:06:08Z
dc.date.available 2023-06-02T15:06:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6755
dc.description.abstract Математика біздің өмірімізде жəне қоғамымызда өте маңызды. Дегенмен, математиканың геймификациясы сирек кездеседі. Бұл зерттеу Gimkit деп аталатын оқу математикалық ойынының дамуын ұсынады. Бұл викториналық сұрақтарға жауап беру арқылы мүмкіндігінше көп ақша «табу» үшін бірнеше стратегияларды қолданатын ойынға негізделген жаңа формативті бағалау құралы. Бұл зерттеу геймификацияны зерттеуге бағытталған. Тестілеу Қазақстан Республикасы, Алматы облысы, Қарасай ауданы, Əйтейауылындағы (n=24; жас=12,13) орта мектеп оқушылары арасында өткізілді. Оқушыларға алдын ала жəне тестілеуден кейінгі сұрақтарға жауап беру ұсынылды. Нəтижелер перспективалы, мұнда талдау тестілеуге дейінгі (M=13.7, SD=2.54) жəне тесттен кейінгі ұпайлар (M=16.5, SD=2.75) арасында айтарлықтай айырмашылықты көрсетті. Осылайша, Gimkit викториналық ойыны арқылы математиканы геймификациялау олардың математикалық білімдерін жəне есте сақтау қабілеттерін арттырады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject ойынға негізделген оқыту en_US
dc.subject интерактивті оқыту en_US
dc.subject оқушыларының үлгерімін бақылау en_US
dc.subject математикалық білім en_US
dc.title GIMKIT: ВИКТОРИНАЛЫҚ ОЙЫН НЕГІЗІНДЕ МАТЕМАТИКАНЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯЛАУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account