Abstract:
Математика біздің өмірімізде жəне қоғамымызда өте маңызды. Дегенмен, математиканың геймификациясы сирек кездеседі. Бұл зерттеу Gimkit деп аталатын оқу математикалық ойынының дамуын ұсынады. Бұл викториналық сұрақтарға жауап беру арқылы мүмкіндігінше көп ақша «табу» үшін бірнеше стратегияларды қолданатын ойынға негізделген жаңа формативті бағалау құралы. Бұл зерттеу геймификацияны зерттеуге бағытталған. Тестілеу Қазақстан Республикасы, Алматы облысы, Қарасай ауданы, Əйтейауылындағы (n=24; жас=12,13) орта мектеп оқушылары арасында өткізілді. Оқушыларға алдын ала жəне тестілеуден кейінгі сұрақтарға жауап беру ұсынылды. Нəтижелер перспективалы, мұнда
талдау тестілеуге дейінгі (M=13.7, SD=2.54) жəне тесттен кейінгі ұпайлар
(M=16.5, SD=2.75) арасында айтарлықтай айырмашылықты көрсетті. Осылайша, Gimkit викториналық ойыны арқылы математиканы геймификациялау олардың математикалық білімдерін жəне есте сақтау қабілеттерін арттырады.