DSpace Repository

СЫНЫПТАҒЫ ТАЛҚЫЛАУ КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЫН ҚАБЫЛДАУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЕШІМДЕРІН ЗЕРТТЕУ

Show simple item record

dc.contributor.author Қалымбетова, Б.
dc.date.accessioned 2023-06-02T14:59:31Z
dc.date.available 2023-06-02T14:59:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6753
dc.description.abstract Сыныпта талқылау кезінде оқушылардың ойын қабылдау мұғалімдерге аса күрделі мəселе болып отыр. Оқушылардың ойы ақылға қонымды əрі тиімді болса, керек орында жəне уақытында айтылған ойдың дұрыстығына көз жеткізілсе, онда білім сапасының жақсаруына жəне оқушылардың ынтымақтастығы мен бірлігіне қол жеткізуге болады. Бұл мақалада осы міселелерді шешу үшін тəжірибелі мұғалімнің сабағына зерттеу жүргізілді. Оқушы идеясының толықтығы, негізделгендігі, сонымен қатар басқа оқушылардың қабылдауы бақыланды. Мұғалімнің қабылдаған жəне қабылдамаған оқушы идеяларының сабебі анықталды. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject оқушының идеясы en_US
dc.subject мұғалімнің шешімі en_US
dc.subject оқушының пікірі en_US
dc.subject мұғалімнің жауабы en_US
dc.subject оқушы үлесі en_US
dc.title СЫНЫПТАҒЫ ТАЛҚЫЛАУ КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЫН ҚАБЫЛДАУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЕШІМДЕРІН ЗЕРТТЕУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account