Abstract:
Сыныпта талқылау кезінде оқушылардың ойын қабылдау мұғалімдерге аса күрделі мəселе болып отыр. Оқушылардың ойы ақылға қонымды əрі тиімді болса, керек орында жəне уақытында айтылған ойдың дұрыстығына көз жеткізілсе, онда білім сапасының жақсаруына жəне оқушылардың ынтымақтастығы мен бірлігіне қол жеткізуге болады. Бұл мақалада осы міселелерді шешу үшін тəжірибелі мұғалімнің сабағына зерттеу жүргізілді. Оқушы идеясының толықтығы, негізделгендігі, сонымен қатар басқа оқушылардың қабылдауы бақыланды. Мұғалімнің қабылдаған
жəне қабылдамаған оқушы идеяларының сабебі анықталды.