DSpace Repository

ҚАЗАҚСТАНДА МАТЕМАТИКА ПƏНІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДА БЕРІЛЕТІН БІЛІМ ДЕҢГЕЙІН ЗЕРТТЕУ

Show simple item record

dc.contributor.author Тоқтар, С.
dc.date.accessioned 2022-10-07T04:36:36Z
dc.date.available 2022-10-07T04:36:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6061
dc.description.abstract Соңғы екі онжылдықта математика мұғалімдері өз пəнін тиімді оқыту үшін оны қаншалықты терең білуі керек екенін түсінуге күш салды. Зерттеушілер білімнің бұл түрін оқытуға арналған математикалық білім деп атады. Соңғы зерттеулер оқытуға арналған математикалық білімге наззар аударғанымен, осы тақырып бойынша қазірге əдебиеттер бұл саланың əлі де дамымағанын көрсетеді. Оқытуға арналған математикалық білім туралы тұжырымдамамызды одан əрі нақтылау мақсатында бұл зерттеу Қазақстандағы математикалық білімді қарастырды. Бұл мақалада мен математикалық білімді үш түрде қарап зерттеп, жіктедім. Үш Қазақстандық жас оқытушылармен əңгімелерінің мазмұнын зерттей отырып, мен осы əңгімелерде айтылған математикалық білімді үш категорияға бөлдім: оқушылардың математикалық білімі, математика жəне мектеп математикасы туралы білім. Сондай-ақ математика саласындағы осы жұмыстың əртүрлі салаларын талқыладым. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject оқытуға арналған математикалық білім en_US
dc.subject Қазақстандық математикалық білім en_US
dc.subject оқыту тəжірибесі en_US
dc.title ҚАЗАҚСТАНДА МАТЕМАТИКА ПƏНІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДА БЕРІЛЕТІН БІЛІМ ДЕҢГЕЙІН ЗЕРТТЕУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account