DSpace Repository

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕ РЕТІНДЕ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТІЛДІК ӨСУІНІҢ ТҮСІНІГІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Таткенова, Г.Х.
dc.date.accessioned 2025-07-08T14:04:25Z
dc.date.available 2025-07-08T14:04:25Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8762
dc.description.abstract Оқушылардың қабілеттілігін дамыту мәселелері, соның ішінде лингвистика бір фактор ретінде, оқытудың табыстылығы практикалық мәні жағынан арта түсуде. Мектеп оқушыларының лингвистикалық дарындылығын дамыту деген өзекті тақырыпқа мақала арналған. Бұл мақалада «Дарындылық» деген сөздің түсінігі мен оның түрлері ашылады. «Оқушылардың лингвистикалық дарындылығы» туралы түсініктің анықтамасы берілген және оның компонент құрылымы сипатталған. Лингвистикалық дарындылық өзіне ғана тән қабілеттерді қамтиды, соның ішінде лингвистикалық жасампаз және коммуникативтік қабілет, тілдік түйсік, тілдік болжам, шет тілдерге деген қабілеті. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject дарындылық en_US
dc.subject дарынды балалар en_US
dc.subject лингвистикалық дарындылық en_US
dc.subject лингвистикалық дарындылықтың компоненттері en_US
dc.title ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕ РЕТІНДЕ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТІЛДІК ӨСУІНІҢ ТҮСІНІГІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account