DSpace Repository

СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАЛАРҒА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ НЕЙРОБАННЕРДІ ҚОЛДАНУ

Show simple item record

dc.contributor.author Карина, А.А.
dc.contributor.author Ахметбекова, А.Б.
dc.date.accessioned 2025-07-01T12:56:56Z
dc.date.available 2025-07-01T12:56:56Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8474
dc.description.abstract Мақалада сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істеуде нейробаннердің маңыздылығы талқыланады. Бұл құрал сенсорлық ынталандыру мен интерактивті технологияларды қолдану арқылы балалардың сөйлеуін, коммуникативтік және когнитивтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Зерттеу барысында нейробаннердің жеке қажеттіліктерге бейімделуі, оқу процесін дараландыруға және балалардың қызығушылығын арттыруға мүмкіндік беретіні анықталды. Сонымен қатар, нейробаннердің сөйлеу қабілетін түзетуге, фонематикалық есту мен артикуляцияны жақсартуға қосатын үлесі кӛрсетілді. Нәтижесінде, нейробаннер балалардың танымдық және шығармашылық әлеуетін арттыруда тиімді құрал болып табылады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject нейробаннер en_US
dc.subject сөйлеу қабілеті en_US
dc.subject интерактивті технология en_US
dc.subject сөйлеуді дамыту en_US
dc.subject ерекше білім беру қажеттілігі en_US
dc.title СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАЛАРҒА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІНДЕ НЕЙРОБАННЕРДІ ҚОЛДАНУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account