DSpace Repository

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ПСИХОЛОГ ПЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІГІ

Show simple item record

dc.contributor.author Кенжетаева, К.А.
dc.contributor.author Туканова, А.К.
dc.date.accessioned 2025-06-23T16:46:57Z
dc.date.available 2025-06-23T16:46:57Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8370
dc.description.abstract Мақалада мектепке дейінгі білім беру процесіндегі психолог пен тәрбиешілердің өзара әрекеттестігі қарастырылады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық дамуы мен тәрбиесінде психологтың және тәрбиешінің бірлескен жұмысының маңыздылығы айтылады. Психолог балалардың эмоционалды жағдайын, мінез–құлқын және әлеуметтік дағдыларын бақылап, тәрбиешілерге балалардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес әдістерді қолдануды ұсынады. Бұл ынтымақтастық баланың психологиялық жағдайын қалыпты деңгейде ұстап, оның жан–жақты дамуына ықпал етеді. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject баланың психологиялық дамуы en_US
dc.subject өзара әрекеттестік en_US
dc.subject педагогикалық жұмыс en_US
dc.subject эмоционалды жағдай en_US
dc.subject балалардың әлеуметтік дағдылары en_US
dc.title МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ПСИХОЛОГ ПЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІГІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account