dc.contributor.author | Дуйсенбаева, К.А. | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T15:18:24Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T15:18:24Z | |
dc.date.issued | 2025-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8346 | |
dc.description.abstract | Бұл мақала баланың тұлғалық және психоэмоционалдық дамуын қолдауда отбасы, мектеп және қоғам арасындағы әлеуметтік серіктестіктің маңызын қарастырады. Мектеп психологының рөлі ерекше болып табылады, өйткені ол оқу процесінде баланың психологиялық жағдайын бақылап, ата–аналар мен мұғалімдер арасында қарым–қатынасты нығайтуға бағытталған іс–шараларды ұйымдастырады. Мақалада психологтың білім беру және тәрбие саласындағы маңызды міндеттері, оның әлеуметтік ортадағы баланың бейімделуіне әсері және үш тараптың бірлескен жұмысының тиімділігі талқыланады. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly | en_US |
dc.subject | баланың тұлғалық дамуы | en_US |
dc.subject | психоэмоционалдық даму | en_US |
dc.subject | мектеп психологы | en_US |
dc.subject | әлеуметтік серіктестік | en_US |
dc.subject | білім беру және тәрбие | en_US |
dc.title | ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІК НЕГІЗІНДЕ БАЛАНЫҢ ДАМУЫН ҚОЛДАУ: МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫНЫҢ РӨЛІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |