DSpace Repository

ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІК НЕГІЗІНДЕ БАЛАНЫҢ ДАМУЫН ҚОЛДАУ: МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫНЫҢ РӨЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Дуйсенбаева, К.А.
dc.date.accessioned 2025-06-23T15:18:24Z
dc.date.available 2025-06-23T15:18:24Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8346
dc.description.abstract Бұл мақала баланың тұлғалық және психоэмоционалдық дамуын қолдауда отбасы, мектеп және қоғам арасындағы әлеуметтік серіктестіктің маңызын қарастырады. Мектеп психологының рөлі ерекше болып табылады, өйткені ол оқу процесінде баланың психологиялық жағдайын бақылап, ата–аналар мен мұғалімдер арасында қарым–қатынасты нығайтуға бағытталған іс–шараларды ұйымдастырады. Мақалада психологтың білім беру және тәрбие саласындағы маңызды міндеттері, оның әлеуметтік ортадағы баланың бейімделуіне әсері және үш тараптың бірлескен жұмысының тиімділігі талқыланады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject баланың тұлғалық дамуы en_US
dc.subject психоэмоционалдық даму en_US
dc.subject мектеп психологы en_US
dc.subject әлеуметтік серіктестік en_US
dc.subject білім беру және тәрбие en_US
dc.title ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІК НЕГІЗІНДЕ БАЛАНЫҢ ДАМУЫН ҚОЛДАУ: МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫНЫҢ РӨЛІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account