DSpace Repository

ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЕНІМДІ, ЕРКІН СӨЙЛЕУІНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ӘСЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Калиева, А.М.
dc.date.accessioned 2025-06-17T13:20:10Z
dc.date.available 2025-06-17T13:20:10Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8088
dc.description.abstract Бұл зерттеуде оқушылардың айтылым дағдыларына эмоционалды интеллекттің әсері және оқушылардың өз эмоцияларын танып білуі қарастырылады. Зерттеу аясында тақырыпқа қатысты 10–нан астам әдебиет пен 60–тан астам ғылыми мақалалар зерделенді. NIS–Programme білім беру бағдарламасына енгізілген дағдылар мен құндылықтар талданды. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject эмоционалды интеллект en_US
dc.subject айтылым en_US
dc.subject мінез–құлық en_US
dc.subject оқушы en_US
dc.subject зерттеу en_US
dc.title ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЕНІМДІ, ЕРКІН СӨЙЛЕУІНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ӘСЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account