dc.contributor.author | Исина, А.Б. | |
dc.contributor.author | Кәріғұл, Б.Қ. | |
dc.date.accessioned | 2025-06-17T12:59:42Z | |
dc.date.available | 2025-06-17T12:59:42Z | |
dc.date.issued | 2025-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8082 | |
dc.description.abstract | Мақалада проблемалық оқыту (PBL, FILA) әдістерін қазақ тілі сабағында ақпаратты талдау дағдыларын дамыту мақсатында қолдану ерекшеліктері қарастырылады. PBL мен FILA әдістері оқушыларды нақты мәселелерді шешуге бағыттап, олардың сыни ойлау, шығармашылық және топтық жұмыс дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Бұл әдістер оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттырып, белсенділіктерін жоғарылатуға, әрі өз пікірлерін еркін жеткізе білуге ықпал етеді. Mақалада ұсынылған сабақ құрылымы мен нәтижелері PBL мен FILA әдістерінің ақпаратты талдау дағдыларын дамытудағы маңыздылығын дәлелдейді. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly | en_US |
dc.subject | проблемалық оқыту | en_US |
dc.subject | ақпаратты талдау | en_US |
dc.subject | сыни–ойлау | en_US |
dc.subject | мәселелерді шешу | en_US |
dc.subject | PBL әдісі | en_US |
dc.subject | пікірін жеткізу | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ PBL МЕН FILA ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ АҚПАРАТТЫ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |