dc.contributor.author |
Биримжанова, А.К. |
|
dc.contributor.author |
Ерманова, А.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-16T16:14:45Z |
|
dc.date.available |
2025-06-16T16:14:45Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8026 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақала педагогикалық зерттеулердің маңызын және тарих сабақтарында дебат технологиясын қолданудың практикалық нәтижелерін талдайды. Тарих сабағында дебат әдісін енгізу оқушылардың сыни ойлау қабілетін дамытуға, олардың пікір алмасу және талқылау дағдыларын жақсартуға мүмкіндік береді. Бұл зерттеу дебаттың тарих сабақтарында білім беру процесіне енгізілуінің маңыздылығын, оның әдістемелік ерекшеліктерін және тәжірибеде қолданылуын қарастырады. Зерттеу нәтижелері тарих пәнінің оқыту сапасын арттырып, оқушылардың оқу мотивациясын жоғарылатады. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly |
en_US |
dc.subject |
педагогикалық зерттеу |
en_US |
dc.subject |
дебат технологиясы |
en_US |
dc.subject |
сыни ойлау |
en_US |
dc.subject |
оқыту технологиялары |
en_US |
dc.subject |
пікірталас |
en_US |
dc.title |
ДЕБАТ ТЕХНОЛОГИЯСЫН БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗЫ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕРІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |