DSpace Repository

ДЕБАТ ТЕХНОЛОГИЯСЫН БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗЫ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Биримжанова, А.К.
dc.contributor.author Ерманова, А.Б.
dc.date.accessioned 2025-06-16T16:14:45Z
dc.date.available 2025-06-16T16:14:45Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8026
dc.description.abstract Бұл мақала педагогикалық зерттеулердің маңызын және тарих сабақтарында дебат технологиясын қолданудың практикалық нәтижелерін талдайды. Тарих сабағында дебат әдісін енгізу оқушылардың сыни ойлау қабілетін дамытуға, олардың пікір алмасу және талқылау дағдыларын жақсартуға мүмкіндік береді. Бұл зерттеу дебаттың тарих сабақтарында білім беру процесіне енгізілуінің маңыздылығын, оның әдістемелік ерекшеліктерін және тәжірибеде қолданылуын қарастырады. Зерттеу нәтижелері тарих пәнінің оқыту сапасын арттырып, оқушылардың оқу мотивациясын жоғарылатады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject педагогикалық зерттеу en_US
dc.subject дебат технологиясы en_US
dc.subject сыни ойлау en_US
dc.subject оқыту технологиялары en_US
dc.subject пікірталас en_US
dc.title ДЕБАТ ТЕХНОЛОГИЯСЫН БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗЫ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account