Abstract:
Жұмыс қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарының рөліне баса назар аудара отырып, білім беру жүйесіндегі жастарды рухани–адамгершілік тәрбиелеу мәселелеріне арналған. Отбасылық құндылықтардың әлсіреуі, тарихи сабақтастықтың болмауы және ата–аналардың педагогикалық қолдауының болмауы сияқты тәрбиенің негізгі мәселелері қарастырылады. Ұлттық сана–сезімді, патриотизмді және мәдени мұраны құрметтеуді қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық пәндерге ерекше назар аударылады. Оқытудың интерактивті әдістерінің, сыныптан тыс іс–шаралардың және рухани–адамгершілік қасиеттерді қалыптастырудағы өңірлік компоненттің маңыздылығы атап өтіледі.