DSpace Repository

МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ САРАЛАНҒАН ТӘСІЛДІ ЗЕРТТЕУ

Show simple item record

dc.contributor.author Хасенова, Г.Б.
dc.date.accessioned 2025-01-06T14:05:48Z
dc.date.available 2025-01-06T14:05:48Z
dc.date.issued 2024-11-15
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7837
dc.description.abstract Бұл жұмыста математиканы оқытудағы сараланған тәсіл тиімді әдіс ретінде қарастырылады, ол оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеруге бағытталған. Саралап оқытудың негізгі принциптері, яғни оқу материалын бейімдеу, оқытудың түрлі формалары мен әдістерін қолдану, сондай-ақ топтық жұмысты ұйымдастыру сипатталады. Оқушылардың бойында оқу мотивациясын қалыптастыру мен өздігінен жұмыс істеу дағдыларын дамытудың маңыздылығына ерекше мән бөлінеді. Оқытудың сараланған тәсілідерінің практикадағы ұтымды жақтары келтіріліп, оқу процесінде жеткен нәтижелер талданады. Оқытудың сараланған тәсілі тек білім сапасын арттыруға ғана емес, сонымен қатар сыни ойлау мен креативтілік дағдыларын қалыптастыруға да ықпал ететіні ерекше атап көрсетіледі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject оқытудың сараланған тәсілі en_US
dc.subject матемиканы оқыту en_US
dc.subject эффективті әдіс en_US
dc.subject жеке ерекшеліктер en_US
dc.subject оқушылардың қажеттіліктері en_US
dc.title МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ САРАЛАНҒАН ТӘСІЛДІ ЗЕРТТЕУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account