DSpace Repository

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ӘЛЕУМЕТТІК ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Баисеева, А.Е.
dc.contributor.author Омарова, Г.Е.
dc.date.accessioned 2024-07-01T14:32:51Z
dc.date.available 2024-07-01T14:32:51Z
dc.date.issued 2024-02-23
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7516
dc.description.abstract Мақсаты: Білім алушылардың геймификация элементтері арқылы оқу іс–әрекетіне ішкі мотивациясын ынталандыру.«ХХІ ғасыр дағдысы» меңгертуде білім алушылардан ақпаратты есте сақтау, алған білімдерін түсіну, өмірде қолдана білуі талап етеді. «Зета» ұрпақтың жеке әлеуетін заманауи әдістер арқылы, өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін беру арқылы геймификациялауға болатыны жайлы айтылды.Геймификация білім алушыға оқу материалынан қажетті ақпаратты түсіну,білу, талдау, қолдану, жинақтау, бағалау сатылары бойынша білім алуына көмектеседі. Зерттеушілер геймификация элементтерін пайдалануда технологияның артықшылығы көрсетілді.Білім алушылардың оқу іс–әрекетіне, ішкі мотивациясына сабақта қолданатын ресурстар арқылы ынталандырылды. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject Рухани білім en_US
dc.subject қарым–қатынас en_US
dc.subject нарықтық өзгеріс en_US
dc.title БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ӘЛЕУМЕТТІК ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account