Abstract:
Мақсаты: Білім алушылардың геймификация элементтері арқылы оқу іс–әрекетіне ішкі мотивациясын ынталандыру.«ХХІ ғасыр дағдысы» меңгертуде білім алушылардан ақпаратты есте сақтау, алған білімдерін түсіну, өмірде қолдана білуі талап етеді. «Зета» ұрпақтың жеке әлеуетін заманауи әдістер арқылы, өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін беру арқылы геймификациялауға болатыны жайлы айтылды.Геймификация білім алушыға оқу материалынан қажетті ақпаратты түсіну,білу, талдау, қолдану, жинақтау, бағалау сатылары бойынша білім алуына көмектеседі. Зерттеушілер геймификация элементтерін пайдалануда технологияның артықшылығы көрсетілді.Білім алушылардың оқу іс–әрекетіне, ішкі мотивациясына сабақта қолданатын ресурстар арқылы ынталандырылды.