Abstract:
Сандық технологиялардың ғылым саласына енуі оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдануды талап етеді. Оқу материалдарының тұтас кешенін қамтитын электрондық білім беру ресурстары (ЭББР) оқыту формаларын түрлендіруге мүмкіндік береді және білім сапасын арттыруға көмектеседі. Бұл зерттеу электронды білім беру ресурстарын әзірлеу және енгізу бойынша тәжірибеге талдау жасайды және бакалавриат бағдарламалары бойынша оқытушыларға электрондық білім беруді ұйымдастырудың практикалық сипаттамасын ұсынады. Біз ғылымдар,
атап айтқанда физика саласында электронды оқытуды қолданудың ерекшеліктерін ескеруге тырыстық. Зерттеуде студенттермен жұмыс істеу кезінде тиімділігі дәлелденген электрондық білім беру ресурстарының түпнұсқа әзірлемелері сипатталған: «Эврика» форумы, деректер қоры жобасын құру, ғылыми мақалаларды мәтіндік талдау және мәселе бойынша ғылыми зерттеулер дайджестін құру. Зерттеу цифрлық ортада дәстүрлі оқыту үлгісін – лекциялық кітап үлгісін сақтауға мүмкіндік беретін электрондық оқыту әдістерін ұсынады. Электрондық оқытудың әсерін
анықтау үшін біз 50 студент арасында электронды оқыту үдерісіне қатысу деңгейін бағалау және оны педагогикалық тәжірибеде пайдалану бағасын алу мақсатында сауалнама жүргіздік. Зерттеу нәтижелерін қашықтықтан білім беруге бағытталған жаңа электрондық білім беру ресурстарын құруда іс жүзінде пайдалануға болады.