dc.contributor.author |
Абдимоминова, Д.К. |
|
dc.contributor.author |
Жаксылықов, А.Х. |
|
dc.contributor.author |
Токушев, Д.Н. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-08T12:45:32Z |
|
dc.date.available |
2023-06-08T12:45:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6832 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада инклюзивті білім беруде дамуы тежелген бастауыш сынып жасындағы оқушылардың музыканы қабылдау ерекшеліктері талданады. Сондай-ақ, дамуында ауытқуы бар кіші жастағы оқушылардың жеке басының қалыптасуына, баланың ішкі жан дүниесіне әсер етудің сарқылмас мүмкіндіктеріне, оның моральдық-этикалық негіздерінің қалыптасуына музыканың ықпалына назар аударылады. Инклюзивті білім берудегі сыныптардың музыкалық түрлері толығырақ қарастырылады. Музыкалық өнердің гуманистік тәрбие жүйесіндегі маңызы қаралады. Кіші мектеп жасындағы оқушыларының музыка терапиясының көмегімен инклюзивті оқыту моделі талданады. Музыка сабағының әлеуметтік, эстетикалық, көркемдік-семиотикалық қызметі, құрылымы мен мазмұны ашылады. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
мүмкіндігі шектеулі балалар |
en_US |
dc.subject |
ерекше қажеттіліктері бар балалар |
en_US |
dc.subject |
дамуында артта қалған балалар |
en_US |
dc.subject |
инклюзивті білім беру |
en_US |
dc.subject |
музыка терапиясы |
en_US |
dc.title |
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МУЗЫКАНЫ ҚАБЫЛДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |