Abstract:
Мақалада инклюзивті білім беруде дамуы тежелген бастауыш сынып жасындағы оқушылардың музыканы қабылдау ерекшеліктері талданады. Сондай-ақ, дамуында ауытқуы бар кіші жастағы оқушылардың жеке басының қалыптасуына, баланың ішкі жан дүниесіне әсер етудің сарқылмас мүмкіндіктеріне, оның моральдық-этикалық негіздерінің қалыптасуына музыканың ықпалына назар аударылады. Инклюзивті білім берудегі сыныптардың музыкалық түрлері толығырақ қарастырылады. Музыкалық өнердің гуманистік тәрбие жүйесіндегі маңызы қаралады. Кіші мектеп жасындағы оқушыларының музыка терапиясының көмегімен инклюзивті оқыту моделі талданады. Музыка сабағының әлеуметтік, эстетикалық, көркемдік-семиотикалық қызметі, құрылымы мен мазмұны ашылады.