dc.contributor.author |
Әмір, Г.С. |
|
dc.contributor.author |
Турмагамбетова, А.К. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T15:07:18Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T15:07:18Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6766 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада 5-9 сынып оқушыларының зерттеу қызметі шығармашылық – ізденушілік қабілетін қалыптастыру, оқушылардың білім сапасын жақсартудың инновациялық әдісі ретінде қарастырылады. Математика сабақтарында зерттеу қызметінің элементтерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері сипатталған. Сабақта зерттеу қызметін ұйымдастыру кезеңдері, түрлері келтірілген. Мысал ретінде 5-6 сыныпта математика сабағының, 8-9 сыныпта геометрия пәндерінің кейбір тақырыптарында зерттеу дағдыларын қолдана отырып сабақты ұйымдастыру бағыттары жазылған. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
зерттеу қызметі |
en_US |
dc.subject |
математика |
en_US |
dc.subject |
жеке көзқарас |
en_US |
dc.subject |
зерттеу қызметінің кезеңдері |
en_US |
dc.subject |
сабақты ұйымдастыру әдістері |
en_US |
dc.title |
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ-ІЗДЕНУШІЛІК ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |