DSpace Repository

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ

Show simple item record

dc.contributor.author Кожахметова, А.М.
dc.date.accessioned 2023-05-17T18:44:08Z
dc.date.available 2023-05-17T18:44:08Z
dc.date.issued 2023-02-17
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6324
dc.description.abstract Бұл мақалада Бенджамин Блумның таксономиясын қолдану арқылы қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың оқу сауаттылығын дамытудың тиімді әдістері қарастырылады. Б.Блумның танымдық іс–әрекетін жіктеу деңгейлері негізінде мәтіндермен жұмыс істеу кезінде оқушылардың оқу дағдыларын жетілдіруге бағытталған сұрақтар жүйесі ұсынылады. Мақсаты: мәтінде берілген ақпаратты іріктеуге, түсінуге, өзінше пайымдауға және өмірлік жағдайларда пайдалануға мүмкіндік бере отырып, білім алушылардың оқу сауаттылығын арттыруға оңтайлы жағдайлар жасау. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject оқу сауаттылығы en_US
dc.subject Блум таксономиясы en_US
dc.subject қазақ тілі en_US
dc.subject мәтін en_US
dc.title БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account