dc.contributor.author | Қалымбетова, Б. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T04:33:47Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T04:33:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6060 | |
dc.description.abstract | Мұғалімнің ең тиімді шешімдерінің бірі – ол сыныпта өткен тақырыпты талқылау кезінде оқушылардың ойын қабылдау. Бұл мақалада оқушылардың ойлары мен ұсыныстарын қарастыратын мұғалімнің шешімдерімен байланысты мəселелер зерттелінді. Зерттеудің сапасын арттыру үшін тəжірибелі мұғалімнің сабақтары бақыланды, видео жазбалар жасалынды жəне оқушыдан да мұғалімнен де сұхбат алу арқылы көптеген мəселелердің басы ашылды. Осы мақалада орта мектептің математика пəні мұғалімінің барлық қасиеттері сипатталады. Сонымен қатар сабақ барысында оқушылардың берген ақпараттары мен ұсыныстарын пайдалану ту- ралы мұғалімнің қабылдайтын əртүрлі шешімдері қарастырылады. Қабылданған шешім барысында оқушылардың əрбірінің маңыздылығын ескеріледі. Бұл зерттеуді жалпы орта білім беретін мектептердегі мұғалімдер мен оқушыларға пайдаланылса, оқу процессін сапалы болуына зор үлесін қосады. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | оқушының ойы | en_US |
dc.subject | мұғалімнің шешімі | en_US |
dc.subject | оқушының пікірі | en_US |
dc.subject | мұғалімнің жауабы | en_US |
dc.subject | оқушының жауабы | en_US |
dc.subject | оқушы үлесі | en_US |
dc.title | СЫНЫПТАҒЫ ТАЛҚЫЛАУ КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЫН ҚАБЫЛДАУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ШЕШІМДЕРІН ЗЕРТТЕУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |