dc.contributor.author | Нүрдін, А. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T06:54:09Z | |
dc.date.available | 2022-05-16T06:54:09Z | |
dc.date.issued | 2022-02-11 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5726 | |
dc.description.abstract | Еліміздің постиндустриалды ақпараттық қоғамға көшуіне байланысты жаңа әлеуметтік талаптар өзегі баланың танымдық және тұлғалық дамуы болып табылатын дамыта оқыту идеяларына қызығушылықтың жандануына алып келді. Білім берудің мақсаты – оқушылардың жалпы мәдени, тұлғалық және танымдық дамуы. Отандық мектептің қалыптасу тарихында алғаш рет «мектеп оқушыларына оқуға, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіруге қабілеттілікті қамтамасыз ететін жалпыға бірдей оқу іс-әрекетін қалыптастыру» мемлекеттік деңгейде білім беру жүйесі мектептің ең маңызды міндеті ретінде қарастырылуы мүмкін. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | зерттеушілік | en_US |
dc.subject | зерттеушілік дағдылар | en_US |
dc.subject | зерттеу жұмыстары | en_US |
dc.title | КІШІ ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАЛПЫ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |