DSpace Repository

ОҚУШЫЛАРДЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ҒЫЛЫМ ТАРИХЫНАН МӘЛІМЕТТЕРДІ ХАБАРЛАУ АРҚЫЛЫ ТӘРБИЕЛЕУ

Show simple item record

dc.contributor.author Батыргалиева, А.Қ.
dc.contributor.author Жумагалиева, А.Е.
dc.date.accessioned 2022-05-16T03:49:09Z
dc.date.available 2022-05-16T03:49:09Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5687
dc.description.abstract Мақалада қазіргі білім беруді ізгілендіруге байланысты мектептегі білім берудің әр кезеңінде математикалық сабақтарға тарихи аспектілерді енгізудің маңыздылығы және осы пәннің практикалық сипатын ашу қажеттілігі қарастырылған. Математика тарихын оқып-үйренуде мектеп оқушыларының мәдениетке, ғылымға деген қызығушылығына, ойлау деңгейіне тигізетін игі әсері туралы баяндалады. Сонымен қатар мектептегі математика тарихын оқытудағы бақылаулардан алынған тарихи ақпаратты хабарлаудың бірнеше әдістемелік әдістері айтылып, сабақ үдерісінде қолдануға болатын тарихи есептерден мысалдар келтірілген. Математика өзінің тарихи негіздеріне жүгінген кезде пәнаралық сипатқа ие болады деген қорытынды жасалады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject математика тарихы en_US
dc.subject мектептегі білім en_US
dc.subject білім беру үрдісі en_US
dc.subject ізгілендіру en_US
dc.subject мәдениет en_US
dc.subject оқыту әдістері en_US
dc.subject тарихи есептер en_US
dc.subject тарихи материалдар en_US
dc.title ОҚУШЫЛАРДЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ҒЫЛЫМ ТАРИХЫНАН МӘЛІМЕТТЕРДІ ХАБАРЛАУ АРҚЫЛЫ ТӘРБИЕЛЕУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account