Abstract:
Бұл мақалада тірек – қимыл аппараты бұзылған адамдарға арналған пауэрлифтинг штанганы жатып сығымдау əдістемесінің ерекшеліктері туралы жазылған.
Теориялық дайындық мүгедек спортшыларды дайындауда маңызды
мəнге ие. Жаңа бастаған пауэрлифтерлерді жарысқа қатысуға, қарсыластардың техникалық жəне тактикалық дайындығын зерделеуге, төрешілердің іс-қимылдарын қадағалауға, пауэрлифтинг бойынша фильмдерді, бейнефильмдерді жəне спорттық репортаждарды көруге үйрету қажет.
Теориялық дайындық əңгімелесу, дəрістер түрінде жəне тікелей жаттығуда өткізіледі. Ол практикалық сабақтардың элементі ретінде физикалық,
техникалық-тактикалық, моральдық жəне ерік дайындығымен байланысты.
Пауэрлифтер, кез келген басқа спортшы сияқты жоғары моральдық жəне
ерік-жігеріне ие болуы, Қазақстанның лайықты азаматы болуы, өзінің
спорттық мектебін, клубын, өз қаласын, елді кез келген дəрежедегі жарыстарда абыроймен танытуы тиіс. Моральдік-еріктік қасиеттерді тəрбиелеу секцияда, мектепте өз қызығушылықтарына қоғамдық бағынуға, жаттықтырушының барлық талаптарын орындауға, ұжым абыройына жан аямай күресуді үйрену керек алғашқы қадамдардан басталады. Жас пауэрлифтерлердің спорт мектебінің жолдастарына, қарсыластарына, жаттықтырушыға, төрешілерге, көрермендерге дұрыс, құрметпен қарауды тəрбиелеу қажет. НП кезе-ңінде оқушыларды гигиена, спорттық тəртіп ережелерімен жəне спорт құрылысындағы тазалықты сақтаумен таныстыру қажет.
Пауэрлифтинг дəстүрі, оның тарихы мен мақсаты туралы əңгімелерге көп
көңіл бөлу қажет. НП топтарында балаларды спорт түрінің ерекшеліктерімен таныстыру тікелей сабақ алдында немесе қандай да бір қимыл-қозғалыс əрекеттерін жаттықтыру барысында жүргізіледі. Əңгіме мен əңгімелерді құрудағы басты назар балалардың таңдаған спорт түрі үшін мақтаныш сезімін ояту жəне жоғары спорттық нəтижелерге қол жеткізу үшін бағытталған. Оқу-жаттығу теориялық материалы оқудың барлық кезеңіне таралады.