Abstract:
Мектепке дейінгі бала қызметінің жетекші түрі ойын болып табылатыны белгілі. Мектепке дейінгі ересек жастағы дидактикалық ойын ерекше маңызға ие, ол бір мезгілде оқу жəне ойын əрекетінің белгілерін біріктіреді. Балалардың уақыты туралы түсініктерді қалыптастыру күрделі мəселе болып табылады. Бұл қиындық санат ретінде оған абстрактілі түсінік беретін бірқатар арнайы ерекшеліктерге ие.
Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың ой-өрісінің жетекші түрі көрнекі-бейнелі ойлау болып табылады жəне тек қана логикалық ойлаудың негіздері қалыптасады. Мектепке дейінгі ересек балалардың мұндай психологиялық ерекшелігі уақыт туралы түсініктерді қалыптастыру процесін күрделендіреді. Осылайша, бір жағынан, жоғарғы мектепке дейінгі жаста уақыт туралы түсініктерді қалыптастыру қажет, екінші жағынан, бұл процесс балалардың жас ерекшеліктерімен күрделенген.