DSpace Repository

БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ЖОБАЛАУ ƏДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІНЕ ƏСЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Альжанова, Б.С.
dc.contributor.author Қуатова, И.А.
dc.date.accessioned 2021-07-16T09:09:57Z
dc.date.available 2021-07-16T09:09:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4744
dc.description.abstract Биология сабақтарында жобалау əдісін қолдану мүмкіндігін жəне тиімділігін анықтау мақсатында зерттеу жұмыстары жүргізілді. Алдымен оқушыларға сауалнама жүргізілді жəне жоба бағдарламасы жасалды. Жалпы алғанда сауалнама нəтижелері оқушылардың жоба жасауға деген ынтасы жоғары екенін көрсетті. Бұл биология сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру тəсілі ретінде жоба əдісін қолдануға негіз болды. Жобаны жасау оның тақырыбын таңдаудан бастап оны өткізіп қорытындылағанға дейін мұғалімнің көп уақыты пен күш-жігерін қажет етеді. Эксперимент нəтижелері оқушыларды танымдық белсенділіктерінің деңгейлер бойынша артуының оң өзгерісін көрсетті. Жоба орындау сондай ақ оқушылардың жобалау жəне зерттеу іс-əрекеті дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject жобалау əдісі en_US
dc.subject танымдық белсенділік en_US
dc.subject жүйелік құзіреттіліктер en_US
dc.subject білім беру технологиялары en_US
dc.subject шығармашылық қабілет en_US
dc.title БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ЖОБАЛАУ ƏДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІНЕ ƏСЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account