dc.contributor.author | Альжанова, Б.С. | |
dc.contributor.author | Қуатова, И.А. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T09:09:57Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T09:09:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4744 | |
dc.description.abstract | Биология сабақтарында жобалау əдісін қолдану мүмкіндігін жəне тиімділігін анықтау мақсатында зерттеу жұмыстары жүргізілді. Алдымен оқушыларға сауалнама жүргізілді жəне жоба бағдарламасы жасалды. Жалпы алғанда сауалнама нəтижелері оқушылардың жоба жасауға деген ынтасы жоғары екенін көрсетті. Бұл биология сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру тəсілі ретінде жоба əдісін қолдануға негіз болды. Жобаны жасау оның тақырыбын таңдаудан бастап оны өткізіп қорытындылағанға дейін мұғалімнің көп уақыты пен күш-жігерін қажет етеді. Эксперимент нəтижелері оқушыларды танымдық белсенділіктерінің деңгейлер бойынша артуының оң өзгерісін көрсетті. Жоба орындау сондай ақ оқушылардың жобалау жəне зерттеу іс-əрекеті дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | жобалау əдісі | en_US |
dc.subject | танымдық белсенділік | en_US |
dc.subject | жүйелік құзіреттіліктер | en_US |
dc.subject | білім беру технологиялары | en_US |
dc.subject | шығармашылық қабілет | en_US |
dc.title | БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ЖОБАЛАУ ƏДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІНЕ ƏСЕРІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |