Abstract:
Биология сабақтарында жобалау əдісін қолдану мүмкіндігін жəне тиімділігін анықтау мақсатында зерттеу жұмыстары жүргізілді. Алдымен оқушыларға сауалнама жүргізілді жəне жоба бағдарламасы жасалды. Жалпы алғанда сауалнама нəтижелері оқушылардың жоба жасауға деген ынтасы жоғары екенін көрсетті. Бұл биология сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру тəсілі ретінде жоба əдісін қолдануға негіз болды.
Жобаны жасау оның тақырыбын таңдаудан бастап оны өткізіп
қорытындылағанға дейін мұғалімнің көп уақыты пен күш-жігерін қажет
етеді. Эксперимент нəтижелері оқушыларды танымдық белсенділіктерінің
деңгейлер бойынша артуының оң өзгерісін көрсетті. Жоба орындау сондай
ақ оқушылардың жобалау жəне зерттеу іс-əрекеті дағдыларын дамытуға
мүмкіндік береді.