DSpace Repository

РӨЛДІК ЖƏНЕ ОНЛАЙН ОЙЫНДАРЫ НЕГІЗІНДЕГІ ВИРТУАЛДЫ ШЫНДЫҚТЫҢ ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУҒА ƏСЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Мусиев, А.Б.
dc.date.accessioned 2021-06-23T11:42:08Z
dc.date.available 2021-06-23T11:42:08Z
dc.date.issued 2021-02-19
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4451
dc.description.abstract Бейне ойындар-бұл бүкіл əлем бойынша екі миллиардтан астам қолданушы пайдаланатын өте танымал демалыс түрі. Алайда, бұқаралық ақпарат құралдары, сондай-ақ кəсіпқойлар бейне ойындарды шамадан тыс пайдаланудың ықтимал қауіптілігін атап өтеді. Бұл мақалада онлайн жəне рөлдік ойындарға негізделген виртуалды шындықтың жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауына əсері анықталады. Зерттеудің мақсаты виртуалды шындық онлайн жəне рөлдік ойындарға негізделген жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауына əсер ететінін анықтау.Зерттеу нəтижесінде бейне ойындар өзін-өзі бағалауға əсер ететіні анықталды, бірақ оң немесе теріс əсер ойындардың өздеріне, сондай-ақ осы ойындарды ойнайтын ойыншыға байланысты. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject өзін-өзі бағалау en_US
dc.subject рөлдік компьютерлік ойын en_US
dc.subject онлайн компьютерлік ойын en_US
dc.subject ойыншылар en_US
dc.title РӨЛДІК ЖƏНЕ ОНЛАЙН ОЙЫНДАРЫ НЕГІЗІНДЕГІ ВИРТУАЛДЫ ШЫНДЫҚТЫҢ ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУҒА ƏСЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account