dc.contributor.author |
Нұрман, Ж. |
|
dc.contributor.author |
Жумабекова, Ф.Н. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T06:41:49Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T06:41:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4301 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада болашақ тəрбиеші мамандар мектеп жасына дейінгі балаларды ізгілікке тəрбиелеуге дайындаудың моделі қарастырылады. Болашақ тəрбиеші мамандармектеп жасына дейінгі балаларды ізгілікке тəрбиелеуге дайындаудың моделі жасалынып, компоненттері (когнитивтік, эмоциялық, іс-əрекеттік), өлшемдері мен көрсеткіштері жəне деңгейлерінің айқындалуы «Өзін-өзі тану» пəні негізінде ізгілікке тəрбиелеуге септігін тигізетіні мазмұндалады. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
ізгілік |
en_US |
dc.subject |
адамгершілік |
en_US |
dc.subject |
ізгілік тəрбиесі |
en_US |
dc.subject |
адамгершілік тəрбиесі |
en_US |
dc.subject |
мектеп жасына дейінгі балалар |
en_US |
dc.title |
БОЛАШАҚ ТƏРБИЕШІ МАМАНДАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ІЗГІЛІККЕ ТƏРБИЕЛЕУГЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МОДЕЛІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |