DSpace Repository

ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН CLILСАБАҚТАРЫНДА БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Show simple item record

dc.contributor.author Курмангалиева, А.А.
dc.date.accessioned 2021-06-22T05:46:26Z
dc.date.available 2021-06-22T05:46:26Z
dc.date.issued 2021-02-19
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4288
dc.description.abstract Өзектілігі: Black, P. айтуы бойынша «бағалау қарапайым немесе жазықсыз термин емес». Алайда, бұл сəтті оқыту мен оқу үшін өте маңызды. Бұл мақалада мен бағалаудың қаншалықты пайдалы екендігі жəне мұғалімдердің оқушыларды бағалау практикасына қалай ыңтымақтыстыратыны туралы айтылады. "Бағалау" оқушылардың жеке үлгерімі мен мақсаттарға жету туралы пікірлерді білдіру үшін қолданылады, ал құзыреттілік мақсаттары бағалау үшін негіз болады. Оқу жоспары барлық пəндер бойынша құзыреттіліктің мақсаттарын, сонымен қатар барлық пəндерге енгізілуі керек негізгі дағдыларға арналған мақсаттарды қамтиды. Демек, құзыреттілік білім мен дағдылардың жиынтығы ретінде түсініледі. Мақсаты: жоғары мектепте білім берудегі CLIL əдісін қолданылған сабақтардағы бағалауды талдау. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject CLIL en_US
dc.subject бағалау en_US
dc.subject критерий en_US
dc.subject кері байланыс en_US
dc.subject алға қарай ұмтылу en_US
dc.subject тілдік құзыреттілік en_US
dc.title ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН CLILСАБАҚТАРЫНДА БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account