Abstract:
Өзектілігі: Black, P. айтуы бойынша «бағалау қарапайым немесе жазықсыз термин емес». Алайда, бұл сəтті оқыту мен оқу үшін өте маңызды. Бұл мақалада мен бағалаудың қаншалықты пайдалы екендігі жəне мұғалімдердің оқушыларды бағалау практикасына қалай ыңтымақтыстыратыны туралы айтылады. "Бағалау" оқушылардың жеке үлгерімі мен мақсаттарға жету туралы пікірлерді білдіру үшін қолданылады, ал құзыреттілік мақсаттары бағалау үшін негіз болады. Оқу жоспары барлық пəндер бойынша құзыреттіліктің мақсаттарын, сонымен қатар
барлық пəндерге енгізілуі керек негізгі дағдыларға арналған мақсаттарды қамтиды. Демек, құзыреттілік білім мен дағдылардың жиынтығы ретінде түсініледі.
Мақсаты: жоғары мектепте білім берудегі CLIL əдісін қолданылған сабақтардағы бағалауды талдау.