dc.contributor.author | Калаков, Б.А. | |
dc.contributor.author | Нупирова, А.М. | |
dc.contributor.author | Кафизова, Г.М. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-22T03:28:03Z | |
dc.date.available | 2021-06-22T03:28:03Z | |
dc.date.issued | 2021-02-19 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4274 | |
dc.description.abstract | Өзектілігі: Мақалада кейс əдісінің проблемалық оқытудан айырмашылығы айқындалып, кейс-технологиялардың физика сабақтарында қолдану мүмкіндіктері қарастырылды. Кейс-технологияларды физика сабақтарына біртіндеп енгізу бойынша мұғалімге əдістемелік ұсыныстар қамтылған. Кейс-технологиялар физика курсының қандай бөлімдерінің тақырыптарын қамти алатындығы талданды. Физика сабақтарында кейс əдісін енгізу тəжірибесі бойынша технологияның артықшылығы мен кемшілігі қарастырылып, сапалық есептерді шығару кезіндегі кейс-технологияларының ынталандырушы рөлі талданды. Мақсаты: Кейс-технологияларын физика сабақтары машықтануында жүзеге асыру əдістемесін анықтау. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | кейс-стади | en_US |
dc.subject | физика | en_US |
dc.subject | проблемалық оқыту | en_US |
dc.subject | сапалық есеп | en_US |
dc.subject | технология | en_US |
dc.title | КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПОТЕНЦИАЛЫ | en_US |
dc.type | Article | en_US |