DSpace Repository

АУТИЗМ СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДА БАЛАМА БАЙЛАНЫС ЖҮЙЕСІ PECS КӨМЕГІМЕН СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Нурова, А.К.
dc.contributor.author Байгаскина, Ж.К.
dc.date.accessioned 2025-07-04T17:55:47Z
dc.date.available 2025-07-04T17:55:47Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8716
dc.description.abstract Мақалада PECS альтернативті байланыс жүйесін қолдану арқылы аутистік спектрі бұзылған балаларда сӛйлеуді дамыту әдістемесі қарастырылады. Баламалы коммуникация әдістердің ауызша қарым – қатынасты жақсарту үшін визуалды ынталандыруды қолдануының теориялық негіздемесі ұсынылған, сондай–ақ мотивация мен байланыс орнатудан бастап дағдыларды күнделікті өмірге біріктіруге дейінгі PECS енгізу кезеңдері ұсынылған. Сөздік қорын кеңейтуде, сөйлемдердің қалыптасуын жақсартуда және аутистік спектр бұзылысы бар балалардағы эмоционалды күйзеліс деңгейін төмендетуде осы тәсілдің тиімділігін растайтын эмпирикалық зерттеулердің нәтижелері талданды. Сонымен қатар, мамандарға, мұғалімдерге және ата–аналарға оқу процесін оңтайландыруға және баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып әдістемені бейімдеуге бағытталған практикалық ұсыныстар берілген. Мақала аутистік спектр бұзылысы бар балаларда оңалту мен түзетудің кешенді бағдарламаларын одан әрі зерттеуге және әзірлеуге негіз бола алады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject PECS en_US
dc.subject аутистік спектрінің бұзылуы en_US
dc.subject сөйлеуді дамыту en_US
dc.subject баламалы коммуникация en_US
dc.subject визуалды ынталандыру en_US
dc.title АУТИЗМ СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДА БАЛАМА БАЙЛАНЫС ЖҮЙЕСІ PECS КӨМЕГІМЕН СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account