dc.contributor.author | Ниетбаева, Н.А. | |
dc.contributor.author | Қылышбекова, Г.А. | |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T17:42:04Z | |
dc.date.available | 2025-07-04T17:42:04Z | |
dc.date.issued | 2025-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8712 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада инклюзивті білім беру мен геймификация әдістерінің үйлесімділігі қарастырылып, геймификацияның ерекше қажеттіліктері бар балалардың оқу белсенділігін арттырудағы тиімділігі талданады. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly | en_US |
dc.subject | инклюзивті білім беру | en_US |
dc.subject | геймификация | en_US |
dc.subject | ойын элементтері | en_US |
dc.subject | мотивация | en_US |
dc.subject | оқу процесі | en_US |
dc.title | ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ОҚЫТУДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ РӨЛІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |