DSpace Repository

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САБАҒЫНДА ГЕЙМИФИКАЦИЯ ӘДІСІ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Show simple item record

dc.contributor.author Қаби, Қ.
dc.contributor.author Султанбекова, Ж.Х.
dc.date.accessioned 2025-07-04T13:36:39Z
dc.date.available 2025-07-04T13:36:39Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8678
dc.description.abstract Мақалада ақпараттық технологиялар бағытында білім алатын білім алушылардың жаратылыстану пәнінде геймификаця элементтерін қолдану арқылы танымдық қызығушылықтарын қалай дамыту жолдары талданады. Себебі жаратылыстану пәні қазіргі жаңартылған білім беру бағдарламасында оқушылардың ғылыми–танымдық көзқарастарын дамытудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Ал геймификация әдісі білім алушылардың белсенділігі мен танымдық қызығушылығын арттыру үшін оқу үрдісіндегі тиімді әдістердің бірі болып табылады. Геймификация элементтерін заманауи білім беру тәжірибесіне енгізудің тәжірибелері қарастырылды. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject геймификация en_US
dc.subject оқу үрдісі en_US
dc.subject білім беру en_US
dc.subject білім алушылар en_US
dc.subject белсенділік en_US
dc.subject ынталандыру en_US
dc.subject ойын платформалары en_US
dc.title БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САБАҒЫНДА ГЕЙМИФИКАЦИЯ ӘДІСІ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account