dc.contributor.author | Қаби, Қ. | |
dc.contributor.author | Султанбекова, Ж.Х. | |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T13:36:39Z | |
dc.date.available | 2025-07-04T13:36:39Z | |
dc.date.issued | 2025-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8678 | |
dc.description.abstract | Мақалада ақпараттық технологиялар бағытында білім алатын білім алушылардың жаратылыстану пәнінде геймификаця элементтерін қолдану арқылы танымдық қызығушылықтарын қалай дамыту жолдары талданады. Себебі жаратылыстану пәні қазіргі жаңартылған білім беру бағдарламасында оқушылардың ғылыми–танымдық көзқарастарын дамытудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Ал геймификация әдісі білім алушылардың белсенділігі мен танымдық қызығушылығын арттыру үшін оқу үрдісіндегі тиімді әдістердің бірі болып табылады. Геймификация элементтерін заманауи білім беру тәжірибесіне енгізудің тәжірибелері қарастырылды. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly | en_US |
dc.subject | геймификация | en_US |
dc.subject | оқу үрдісі | en_US |
dc.subject | білім беру | en_US |
dc.subject | білім алушылар | en_US |
dc.subject | белсенділік | en_US |
dc.subject | ынталандыру | en_US |
dc.subject | ойын платформалары | en_US |
dc.title | БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САБАҒЫНДА ГЕЙМИФИКАЦИЯ ӘДІСІ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ | en_US |
dc.type | Article | en_US |