DSpace Repository

ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ – ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮШІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ–ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫН АЙҚЫНДАУ ЖОЛДАРЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Альмуханова, А.К.
dc.contributor.author Ибраева, Р.К.
dc.date.accessioned 2025-07-02T12:54:29Z
dc.date.available 2025-07-02T12:54:29Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8528
dc.description.abstract Жалпы білім беретін меткебінде математиканы оқытудағы психологиялық– педагогикалық шарттарды белгілеп атап өту болып табылады. Оқушыларға қазіргі заман талабына сай математикалық білім беру күрделі мәселе, сол үшін мұғалімнің психологиялық–педагогикалық шарттарды ескеруінің және психологиялық–педагогикалық талдай жасай білуінің маңызы ерекше. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject Психологиялық–педагогикалық шарттары en_US
dc.subject функционалды сауаттылық en_US
dc.subject математикалық білім en_US
dc.title ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ – ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮШІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ–ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫН АЙҚЫНДАУ ЖОЛДАРЫ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account