Abstract:
Мақалада білім беру ұйымдарында оқушылардың психологиялық, әлеуметтік және мінез–құлықтық ауытқуларын алдын алу мен түзету мәселелері қарастырылады. Оқушылардың дамуындағы қиындықтар мен ауытқуларды ерте анықтап, оларды тиімді шешу үшін қолданылатын педагогикалық тәсілдер мен әдістер талданады. Сонымен қатар, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру, мектептің қолдау жүйесі мен инклюзивті білім беру шеңберіндегі жұмыстардың маңыздылығы атап өтіледі. Мақала оқушылардың толыққанды дамуына жағдай жасау мақсатында педагогикалық тәжірибені үнемі жетілдіру қажеттігін көрсетеді.