dc.contributor.author |
Тойбазарова, М.А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-24T11:51:28Z |
|
dc.date.available |
2025-06-24T11:51:28Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8419 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада тәрбие үдерісінде отбасы, мектеп және қоғам арасындағы әлеуметтік серіктестіктің маңыздылығы қарастырылады. Тәрбие жүйесінің тиімділігін арттыру үшін олардың өзара іс–қимылының негізгі аспектілері талданады. Сонымен қатар, әлеуметтік серіктестіктің оңтайлы модельдері ұсынылады. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly |
en_US |
dc.subject |
тәрбие |
en_US |
dc.subject |
әлеуметтік серіктестік |
en_US |
dc.subject |
отбасы |
en_US |
dc.subject |
мектеп |
en_US |
dc.subject |
қоғам |
en_US |
dc.subject |
өзара іс–қимыл |
en_US |
dc.subject |
ынтымақтастық |
en_US |
dc.title |
ҒЫЛЫМИ–ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНСАЛТИНГ ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУЫН СҮЙЕМЕЛДЕУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ: ТӘЖІРИБЕ, ПРОБЛЕМАЛАР МЕН БАҒЫТТАР |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |