Abstract:
Мақалада ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕББҚ) балаларды мектепте оқытуға бейімдеу процесінде мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуінің маңыздылығы қарастырылады. Педагогтардың отбасымен серіктестік қарым–қатынас орнатудағы негізгі аспектілері ашылады: білім беру үдерісін ұйымдастыру, психологиялық қолдау көрсету және ата–аналарды мектеп өміріне тарту. Мектепте әр бала өзін қабылданғандай сезінетін инклюзивті мәдениеттің маңыздылығы атап өтіледі. Мақалада ЕББҚ бар балаларды сәтті бейімдеуге және өзара түсіністік атмосферасын қалыптастыруға ықпал ететін ата–аналармен өзара әрекеттесу формалары келтірілген.