dc.contributor.author | Сабиржан, Ш.Т. | |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T12:32:24Z | |
dc.date.available | 2025-06-18T12:32:24Z | |
dc.date.issued | 2025-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8161 | |
dc.description.abstract | Бұл мақала болашақ педагогтарды оқушылардың мәдени тынығуын ұйымдастыруға дайындаудың практикалық әдістерін қарастырады. Зерттеу барысында белсенді оқыту әдіс–терінің, цифрлық технологиялардың және әлеуметтік–мәдени жобалардың тиімділігі дәлелденді. Эксперимент нәтижелері оқушылардың шығармашылық белсенділігі мен мәдени–эстетикалық дамуын арттыруға ықпал ететінін көрсетті. Мектептерде мәдени–тынығу жұмыстарын жетілдіру бойынша ұсыныстар берілді. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly | en_US |
dc.subject | мәдени тынығу | en_US |
dc.subject | болашақ педагог | en_US |
dc.subject | белсенді оқыту әдістері | en_US |
dc.subject | шығармашылық | en_US |
dc.subject | цифрлық технологиялар | en_US |
dc.title | БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МӘДЕНИ ТЫНЫҒУЫН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |