DSpace Repository

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МӘДЕНИ ТЫНЫҒУЫН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Сабиржан, Ш.Т.
dc.date.accessioned 2025-06-18T12:32:24Z
dc.date.available 2025-06-18T12:32:24Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/8161
dc.description.abstract Бұл мақала болашақ педагогтарды оқушылардың мәдени тынығуын ұйымдастыруға дайындаудың практикалық әдістерін қарастырады. Зерттеу барысында белсенді оқыту әдіс–терінің, цифрлық технологиялардың және әлеуметтік–мәдени жобалардың тиімділігі дәлелденді. Эксперимент нәтижелері оқушылардың шығармашылық белсенділігі мен мәдени–эстетикалық дамуын арттыруға ықпал ететінін көрсетті. Мектептерде мәдени–тынығу жұмыстарын жетілдіру бойынша ұсыныстар берілді. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject мәдени тынығу en_US
dc.subject болашақ педагог en_US
dc.subject белсенді оқыту әдістері en_US
dc.subject шығармашылық en_US
dc.subject цифрлық технологиялар en_US
dc.title БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МӘДЕНИ ТЫНЫҒУЫН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account