Abstract:
Мақалада жастарға тәрбие беру бағытындағы дүниетанымдық деректерді талқылау ұлттық білім беру бағдарламасына қайшы келмейтін қауіпсіз кеңістікті құрудың қажетті факторлары негізінде ұсынылады. Тәрбиелік көзқарастар топтамасы шамадан тыс асыра бағалау тенденцияларынан бейтарап, зайырлы этика контекстінде қарастырылады. Қалыптасқан догмалар, ғұрыптар мен дәстрлердің көздері қасиетті кітаптар, ғылыми еңбектер немесе сенім мәселелері заманауи құндылықтармен сабақтастырылып, әр тұлғаның жеке дүниетанымы әлемді құратын шағын объектив ретінде талданып, әртүрлі ұйымдастырылған дүниетанымдардың көптеген «ингредиенттерін» талдаймыз.