DSpace Repository

ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ РӨЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Абдимоминова, Д.К.
dc.contributor.author Омарова, Д.К.
dc.date.accessioned 2025-06-16T12:41:51Z
dc.date.available 2025-06-16T12:41:51Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7986
dc.description.abstract Бүгінгі күннің білім беру жағдайында тек оқыту ғана емес, сонымен қатар оқушылардың моральдық–этикалық құндылықтарын қалыптастыру маңызды міндет болып табылады. Құрмет, жауапкершілік және эмпатияны тәрбиелеуде мектеп және басқа білім беру мекемелері шешуші рөл атқарады.Осы мақсатты жүзеге асыруға ықпал ететін инновациялық тәсілдердің бірі–геймификация. Оқу үрдісіне ойын элементтерін енгізу – оқу дағдылары мен әлеуметтік құндылықтар қалыптасатын қауіпсіз және қолдау ортасын құруға көмектеседі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject геймификация en_US
dc.subject құндылықтар en_US
dc.subject білім беру en_US
dc.subject әдістер en_US
dc.title ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ РӨЛІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account