DSpace Repository

ФИЗИКА ПӘНІНЕ АРНАЛҒАН ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН САБАҚ УАҚЫТЫНДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Акмагамбетова, Г.К.
dc.date.accessioned 2025-01-06T12:42:22Z
dc.date.available 2025-01-06T12:42:22Z
dc.date.issued 2024-11-15
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7818
dc.description.abstract Бұл мақалада критериалды - бағытталған оқыту технологиясын қолдана отырып, 10 сыныптарда физиканы оқыту кезінде оқушылардың бағалау дағдыларын қалыптастыру мәселесі қарастырылады. 10 - сынып оқушыларының «Кинематика негіздері», «Астрономия негіздері», «Динамика негіздері», «Ньютон заңдары», «Сақталу заңдары», «Тербелістер және толқындар», «Атом құрылысы, Атомдық құбылыстар», «Атом ядросы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаутапсырмалар жинағықұрастырылған. Сипатталған бағалау жүйесі оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдылары мен әдеттерін меңгеруі үшін құрылады. Білім алушылар үшін оқу қызметінің нәтижелерін талдау жеке нәтижелерге қол жеткізудің, оқу-танымдық құзыреттіліктерді, көшбасшылық қасиеттерді дамытудың қажетті шарты болып табылады. Жалпы орта білім беретін мектептердің физика пәні мұғалімдеріне арналған әдістемелік жинақ. Бұл оқу-әдістемелік жинақ Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы№ 604 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес физика пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып, жиынтық бағалау тапсырамасы даярланды. Орта білім берудің тиімді әрі маңызды көрсеткіштерінің бірі мектептегі білім беру әрекетінің қызметін, дамуын, оқушыларға және олардың нәтижелеріне әсер ететіндігін көрсететін білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейі болып табылады. Сондықтан білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесінің сапалы құрылуы білім беру сапасын арттырудың әлеуетті деңгейіне тікелей байланысты. Әдістемелік жинақтың басты мақсаты - оқушының қоршаған ортаға бейімделуі мен әлеуметтенуі үшін қажетті ғылыми таным, құзыреттілік қабілеттері мен тәжірибе дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында түрлі тапсырмалар: сапалық, эксперименттік, шығармашылық ойлау және графикалық есепетер жинақталған. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynuly en_US
dc.subject критериалды бағалау en_US
dc.subject жиынтық бағалау en_US
dc.subject оқушылардың жетістіктері en_US
dc.title ФИЗИКА ПӘНІНЕ АРНАЛҒАН ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН САБАҚ УАҚЫТЫНДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account