Abstract:
Мақалада мектепте инклюзивті білім беруді дамыту мәселелері қарастырылады. Автор бұл тақырыптың ерекше өзектілігін атап өтеді, өйткені мүмкіндігі шектеулі балалардың сапалы білім алуы олардың сәтті әлеуметтенуінің, қоғамға, кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлеріне толық қатысуын қамтамасыз етудің негізгі шарттарының бірі болып табылады. Осы міндеттерге қол жеткізу үшін автор дефектолог-мұғалімдер мен ата-аналарды тарта отырып, жалпы білім беретін мектепте мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқытудың арнайы әзірленген әдістемесін ұсынады. Мақала жалпы білім беретін мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, арнайы педагогикалық білім беру студенттеріне пайдалы болуы мүмкін.