dc.contributor.author | Манаубаева, М.О. | |
dc.contributor.author | Досанова, Н.С. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-17T16:25:24Z | |
dc.date.available | 2024-06-17T16:25:24Z | |
dc.date.issued | 2024-02-23 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7328 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында оқушыларды мәтінді интепритация процесіне жетілдіру жолдары қарастырылады. Мәтінді түсіндіру мен түсіндірудің түрлері мен әдістерін жүйелеуге арналған. Тіл дамытуда мәтіннің рөлі өте үлкен, мәтін балаға білім береді, тілін, ой–өрісін дамытады, тәрбиелейді. Көркем мәтінді түсінудің қазіргі теориясы шеңберінде түсіндірудің әртүрлі әдістері мен түсіндіру түрлері анықталған.Түсіндіру негізінде оқушының мәтінді түсіну дәрежесі мен тереңдігін бағалай аламыз. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | түсіну | en_US |
dc.subject | интерпритация | en_US |
dc.subject | түрлері | en_US |
dc.subject | әдістері | en_US |
dc.subject | мәтін | en_US |
dc.title | ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ МӘТІНДІ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ | en_US |
dc.type | Article | en_US |