DSpace Repository

ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ МӘТІНДІ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Манаубаева, М.О.
dc.contributor.author Досанова, Н.С.
dc.date.accessioned 2024-06-17T16:25:24Z
dc.date.available 2024-06-17T16:25:24Z
dc.date.issued 2024-02-23
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7328
dc.description.abstract Бұл мақалада қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында оқушыларды мәтінді интепритация процесіне жетілдіру жолдары қарастырылады. Мәтінді түсіндіру мен түсіндірудің түрлері мен әдістерін жүйелеуге арналған. Тіл дамытуда мәтіннің рөлі өте үлкен, мәтін балаға білім береді, тілін, ой–өрісін дамытады, тәрбиелейді. Көркем мәтінді түсінудің қазіргі теориясы шеңберінде түсіндірудің әртүрлі әдістері мен түсіндіру түрлері анықталған.Түсіндіру негізінде оқушының мәтінді түсіну дәрежесі мен тереңдігін бағалай аламыз. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject түсіну en_US
dc.subject интерпритация en_US
dc.subject түрлері en_US
dc.subject әдістері en_US
dc.subject мәтін en_US
dc.title ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ МӘТІНДІ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ПРОЦЕСІНЕ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account