dc.contributor.author | Қарабала, Г.А. | |
dc.contributor.author | Айтимова, А.К. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-17T16:04:23Z | |
dc.date.available | 2024-06-17T16:04:23Z | |
dc.date.issued | 2024-02-23 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7323 | |
dc.description.abstract | Қазіргі заманда білім алушы мен білім берушінің арасындағы тығыз байланыс және ортада жүріп жатқан ақпарттардың маңыздылығы өзекті мәселеге айналуда. Жас ұрпақтардың жан – жақты білімінің сапасын жоғарлату мақсатында мұғалімнің алдында үлкен міндет пен мақсат тұр,себебі қазірге уақытта тіл үйренудің мәселесі өзекті сұрақтардың бірі. Қазақ тілін үйретуде мектеп ұстаздары төрт дағды (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) бойынша жұмыс жүргізеде. Осылардың ішінде айтылым дағдысын қолданып, білім алушылардың айтылым дағдысын жоғарлатуда үлкен жұмыстар жасалып отыр. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | ақпарат | en_US |
dc.subject | білім алушы | en_US |
dc.subject | тіл үйрену | en_US |
dc.subject | айтылым дағдысы | en_US |
dc.title | ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ЕМЕС МЕКТЕПТЕРДЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ | en_US |
dc.type | Article | en_US |