dc.contributor.author | Исина, А.Б. | |
dc.contributor.author | Кәріғұл, Б.Қ. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-17T13:49:48Z | |
dc.date.available | 2024-06-17T13:49:48Z | |
dc.date.issued | 2024-02-23 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7292 | |
dc.description.abstract | Мақалада мұғалімнің іс–әрекетті зерттеу жұмысының тәжірибесі көрсетілген. Гипотеза жасау арқылы оқушылардың зерттеушілікке тартылу жолдары қарастырылады. Оқушылардың оқу–танымдық қабілеті, сын тұрғысынан ой айту, пікір білдіру, дәлел келтіру дағдыларының қалып-тасуы жұмыс нәтижесі болып табылады. Бақылау нәтижесінде келесідей өзгерістерді байқауға болады. Сыртқы жиынтық бағалау емтиханына дайындық жұмысын ұйымдастыру кезеңінде деңгейі төмен деп саналған оқушыларда қарқынды даму байқалды. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | мәселе | en_US |
dc.subject | шешу жолы | en_US |
dc.subject | қабілет | en_US |
dc.subject | әдіс–тәсілдер | en_US |
dc.subject | гитотеза | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |