DSpace Repository

ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Исина, А.Б.
dc.contributor.author Кәріғұл, Б.Қ.
dc.date.accessioned 2024-06-17T13:49:48Z
dc.date.available 2024-06-17T13:49:48Z
dc.date.issued 2024-02-23
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/7292
dc.description.abstract Мақалада мұғалімнің іс–әрекетті зерттеу жұмысының тәжірибесі көрсетілген. Гипотеза жасау арқылы оқушылардың зерттеушілікке тартылу жолдары қарастырылады. Оқушылардың оқу–танымдық қабілеті, сын тұрғысынан ой айту, пікір білдіру, дәлел келтіру дағдыларының қалып-тасуы жұмыс нәтижесі болып табылады. Бақылау нәтижесінде келесідей өзгерістерді байқауға болады. Сыртқы жиынтық бағалау емтиханына дайындық жұмысын ұйымдастыру кезеңінде деңгейі төмен деп саналған оқушыларда қарқынды даму байқалды. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject мәселе en_US
dc.subject шешу жолы en_US
dc.subject қабілет en_US
dc.subject әдіс–тәсілдер en_US
dc.subject гитотеза en_US
dc.title ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account