dc.contributor.author |
Джанкарашева, Г. |
|
dc.contributor.author |
Утелбаева, А.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-07T17:46:13Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T17:46:13Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6786 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада химияның «іргелі дамымауы» және соның нәтижесінде химияны оқытудың қазіргі жағдайы 21 ғасырдың басына қарай осындай аса маңызды жаратылыстану ғылымының дербестігінің «жоюы» сөзсіз, оны физиканың құрамына енгізуі мүмкін сыни деңгейге жетті. Мұны келесі фактілермен растауға болады.Дәстүрлі түрде химия негіздерінің тұсаукесері бүгінгі күні сол немесе басқа химиялық құбылыстардағы физикалық (күтуге болатындай химиялық емес) мағынаны шексіз іздеумен бірге жүреді, бұл іргелі интерпретацияны табиғи емес ауыстыруға әкеледі. осы ғылымның іргелі ережелері және осы ғылымның материалдық объектісі мен пәнінің ерекшеліктерін түсінудің бұрмалануы. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
Педагог |
en_US |
dc.subject |
химия |
en_US |
dc.subject |
химиялық байланыс |
en_US |
dc.subject |
реакция |
en_US |
dc.subject |
оқыту |
en_US |
dc.subject |
химия ғылымы |
en_US |
dc.title |
ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ДӘСТҮРЛІ ӘДІСТЕМЕСІ: ХХІ ҒАСЫРДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ, КЕМШІЛІКТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫ ҚОЛДАНУ СЕБЕПТЕРІ (ШОЛУ) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |