DSpace Repository

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫН АРТТЫРУДА ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН КІРІКТІРІП ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Аугамбаева, Л.А.
dc.contributor.author Умиралиева, А.Т.
dc.date.accessioned 2023-06-07T17:43:44Z
dc.date.available 2023-06-07T17:43:44Z
dc.date.issued 2023-03-15
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6785
dc.description.abstract Бұл мақалада авторлар оқу үдерісінде оқушылардың талдау дағдыларын дамытуда STEM пәндерін кіріктіріп оқытудың нәтижелерін ашты. Оқушылардың пәнаралық байланысты көру және талдау кезіндегі қиындықтарын және бір пән бойынша алған білімдерін екіншісінде қолдана алмауын анықталғаны айтылады. Жаратылыстану пәндері мұғалімдерімен сабақты жоспарлау арқылы пәндерді кіріктіріп оқытуда оқушылардың талдау дағдыларын дамытып, физика, математика және биологияны түсінуді тереңдете алғаны туралы баяндалады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject Кіріктіріп оқыту en_US
dc.subject физика en_US
dc.subject биология en_US
dc.subject математика en_US
dc.subject талдау дағдысы en_US
dc.title ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫН АРТТЫРУДА ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН КІРІКТІРІП ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account