dc.contributor.author | Аугамбаева, Л.А. | |
dc.contributor.author | Умиралиева, А.Т. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T17:43:44Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T17:43:44Z | |
dc.date.issued | 2023-03-15 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6785 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада авторлар оқу үдерісінде оқушылардың талдау дағдыларын дамытуда STEM пәндерін кіріктіріп оқытудың нәтижелерін ашты. Оқушылардың пәнаралық байланысты көру және талдау кезіндегі қиындықтарын және бір пән бойынша алған білімдерін екіншісінде қолдана алмауын анықталғаны айтылады. Жаратылыстану пәндері мұғалімдерімен сабақты жоспарлау арқылы пәндерді кіріктіріп оқытуда оқушылардың талдау дағдыларын дамытып, физика, математика және биологияны түсінуді тереңдете алғаны туралы баяндалады. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | Кіріктіріп оқыту | en_US |
dc.subject | физика | en_US |
dc.subject | биология | en_US |
dc.subject | математика | en_US |
dc.subject | талдау дағдысы | en_US |
dc.title | ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫН АРТТЫРУДА ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН КІРІКТІРІП ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ | en_US |
dc.type | Article | en_US |